အေရာင္နဲ႔စကားေၿပာသူ - GALAXY...969
Headlines News :

Label 1

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Trending Topic

Free Clock

Free Calendar

arlawka

Home » » အေရာင္နဲ႔စကားေၿပာသူ

အေရာင္နဲ႔စကားေၿပာသူ

Written By Unknown on 3.02.2013 | 2.3.13

အေရာင္နဲ႔စကားေၿပာသူ Apr 26, '11 10:37 AM for everyone သူ၏ ထူးျခားေသာပါရမီဟာယေန႔ေခတ္ ပန္းခ်ီေလာကအတြက္အေျခခံအုတျ္မစ္မ်ားကိုခ်ေပးႏုိင္စြမ္းရွိခဲ႔တယ္လို႔ ပန္းခ်ီပညာရွင္မ်ားကဆိုၾကတယ္.ယင္းအဆိုကိုသူကြယ္လြန္ျပီးမွ သိရိွလာခဲ႔သည့္ မ်ိဳးဆက္သစ္ ပန္းခ်ီဆရာမ်ားကနားလည္လက္ခံခဲ႔ၾကသလိုယေန႔ေခတ္ပန္းခ်ီဆရာမ်ားကလည္းလက္ခံေနၾကဆဲ.သူရဲ့အလြန္အမင္း ထက္သန္ျပင္းျပတဲ့စိတ္ခံစားမႈမ်ားကို ေဖာ္ျပေနသလိုရိွတဲ့ သူ႔ပန္းခ်ီကားေတြဟာ ယေန႔ထိတိုင္ လူမ်ား၏စိတ္ ႏွလံုးသားကို နက္နက္ရိႈင္းရိႈ္င္း ထိထိခိုက္ခိုက္ျဖစ္ေအာင္ စြမ္းေဆာင္ေနဆဲလို႔ေၿပာမယ္ဆိုလဲရနိုင္ပါတယ္. သူဟာအေရာင္ႏွင္႔စကားေျပာသူ။သူ၏စိတ္ခံစားမႈမ်ားကို အေရာင္ႏွင္႔ ေဖာ္ျပသူ။အေရာင္ႏွင္႔ အလုပ္လုပ္သူတစ္ေယာက္ ဟုေျပာလွ်င္လည္း မွားမည္မဟုတ္။ တိုတိုႏွင္႔ လိုရင္းကို ေျပာရပါက ဗင္းဆင့္ဗန္ဂိုး(Vincent Vangogh)ဟာ သူ၏ရင္တြင္းခံစားခ်က္မ်ားကို အေရာင္မ်ားႏွင္႔စကားေျပာသည္႔ ပန္းခ်ီဆရာတစ္ဦး ျဖစ္ေလတယ္။ ဗန္ဂိုးဟာ ဒတ္ခ်္လူမ်ိဳး ပရိုတက္စတင္႔ ဘာသာ၀င္ မိဘမ်ားမွ ၁၈၅၃ မွာ ေမြးဖြားလာသူ။မိသားစုထဲတြင္ အၾကီးဆံုးသားျဖစ္တဲ့ဗင္ဂိုး အသက္ ၁၆ ႏွစ္အရြယ္မွာသူ႔ဦးၾကီးပိုင္ေသာ ပန္းခ်ီအေရာင္းျပခန္းတြင္ အလုပ္၀င္လုပ္တယ္။ အသက္၂၅ ႏွစ္အရြယ္အေရာက္မွာေတာ့ဘယ္လ္ဂ်ီယံ ႏိုင္ငံေတာင္ပိုင္းရွိ ေက်ာက္မီးေသြးတြင္းေဒသသို႔ သြားၿပီးတရားေဟာဆရာလုပ္ခဲ႔ေလၿပန္တယ္။ သူဟာ အလုပ္သမားမ်ားရဲ့ဆင္းရဲ မြဲေတမႈႏွင္႔ ငတ္ျပတ္မႈမ်ားကို ၾကည္႔ၿပီးမ်ားစြာစိတ္ထိခိုက္ ေၾကကြဲခဲ႔တယ္။ အလုပ္သမားမ်ား၏ ဆင္းရဲ ဒုကၡမ်ားကိုၾကည္႔ရင္းသူ႔ရဲ့ဘာသာေရးဆိုင္ရာ အျမင္မ်ားႏွင္႔ အယူအဆမ်ား သိသိသာသာပင္ေျပာင္းလဲသြားခဲ႔ေတာ့တယ္။ လက္ေတြ႔ဘ၀မွာတရားေဟာ ဆရာျဖစ္ေသာသူကိုယ္တိုင္က အဆင္းရဲခံ အငတ္အျပတ္ခံကာ ကူညီေစာင္႔ေရွာက္မႈျပဳမႈကသာလွ်င္ အမွန္ကန္ဆံုးေသာ ဘာသာေရးခံယူခ်က္ ျဖစ္မယ္လို႔ သူယူဆခဲ႔တယ္။ဒီအယူအဆေၾကာင့္ပဲသူ႔အထက္မွ ဘာသာေရးဆိုင္ရာပုဂၢိဳလ္မ်ားႏွင့္ဗန္ဂိုးအၾကားအယူအဆကြဲျပားသည္အျမင္မတူမူမ်ား ေပၚေပါက္လာတယ္။ ဒီလိုနဲ႔သူ႔အထက္မွ ဘုန္းၾကီးမ်ားက သူ႔အား အစြန္းေရာက္ဘာသာေရးသမား ဟုအမည္တပ္ကာ တရားေဟာဆရာအလုပ္မွ ထုတ္ျပစ္လိုက္ၾကတယ္။ ထိုအခ်ိန္မွစၿပီးသူပန္းခ်ီစဆြဲခဲ႔တယ္။ သူပန္းခ်ီစဆြဲခ်ိန္မွာ သူ႔အသက္မွာ ၂၇ ႏွစ္။ ဗင္ဂိုးဟာ သူ၏အခ်စ္ဆံုးႏွင္႔ သူ႔အားအခ်စ္ဆံုးျဖစ္ေသာ ညီငယ္ သီအို၏ ေထာက္ပံ့ေငြအေပၚ အမွီျပဳၿပီး အစားဆင္းရဲ ျခင္း၊ အ၀တ္ဆင္းရဲျခင္း၊ အေနဆင္းရဲျခင္း စတဲ့ဒုကၡမ်ားကို ခါးစည္းခံျပီး သူ႔စိတ္ထဲ၌ ခံစားရသမွ်ကို ကင္းဗတ္စေပၚ၌ အေရာင္ႏွင္႔ တင္ေနျဖစ္ခဲ့တယ္။ တကယ္ေတာ႔ ဗင္ဂိုးဆိုသူဟာ ကိုယ္ဟန္ျပ မိုဒယ္လ္ မငွားႏိုင္၍ သူ႔ရႈးဖိနပ္စုတ္ၾကီးကို မ်က္စိေရွ ႔ ထားကာ ပံုေပါင္း အေျမာက္အမ်ားကို ေရးဆြဲခဲ႔ရရွာေသာ ပန္းခ်ီဆရာျဖစ္တယ္။ သူ႔ရုပ္သူ မွန္ထဲျပန္ၾကည္႔ျပီး ပံုေပါင္း ၄၀ ေက်ာ္ေရးဆြဲခဲ႔ေသာ ပန္းခ်ီဆရာလည္းျဖစ္ၿပန္တယ္။ ဒီကားကေတာ့ Starry Night ဗန္ဂိုးရဲ ႔ နာမည္ၾကီး ပန္းခ်ီကားထဲမွ `Starry Night´အမည္ရကား ျဖစ္တယ္။ ဒီပန္းခ်ီကားကို သူစိတ္က်န္းမာေရး ေဆးရံုတက္ေနတုန္းက အခန္းျပတင္းေပါက္ကေန ေကာင္းကင္ၾကီးကုိ သံတိုင္ေတြ ၾကားကေနၾကည္႔ျပီး ေရးဆြဲခဲ႔ရတာ။ညရဲ့ ေကာင္းကင္မွာလွည္႔ပတ္ေနေသာ တိမ္တိုက္မ်ားရွိတယ္. ၾကယ္မ်ားမွာ ကုိယ္ပိုင္အလင္းေရာင္ေလးမ်ားႏွင္႔. ထို႔ျပင္မီးအိမ္ပံု လမင္းၾကီးပါ ပါ၀င္လ်က္ တိမ္တိုက္မ်ား၏ ေကာက္ေၾကာင္းေကြးေကြးမ်ားကပန္းခ်ီကားကိုၾကည္႔သူကို ကင္းဗတ္စအႏွံ႔ကို လိုက္လံၾကည္႔ရႈသြားမိေစေလတယ္။အဲဒီေနာက္ ၾကယ္ကေလးမ်ားကို အေရာင္စက္ေလးမ်ားႏွင္႔ ေရးထားပံုကလဲ အဓိကဆိုလိုရင္းျဖစ္ေသာ ၾကယ္ကေလးမ်ားကိုအားလံုးျမင္ေအာင္ၾကည္႔ မိေစရန္ ဗန္ဂိုးက တိမ္တိုက္မ်ားႏွင္႔ လည္႔ပတ္ေခၚေဆာင္သြားေလၿခင္းလား။။လိမ္႔ေနေသာ ေတာင္ကုန္းမ်ား၏ေအာက္တြင္မူ ျမိဳ ႔ေလးတစ္ျမိဳ ႔။ ထိုျမိဳ ႔၏ ပံုအေနအထားကလဲ ပန္းခ်ီကားတည္ေဆာက္ပံုထဲမွ စီးထြက္လာေသာ ျငိမ္းခ်မ္းလွေသာ အႏွစ္သာရသေဘာေဆာင္ေနၿပန္တယ္။ ၿမိဳ ႔၏ အဓိကက်ေသာအခ်က္အၿဖစ္ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းက အိမ္ေသးေသးေလးမ်ားကို အုပ္မိုးေနပံုက ခိုင္မာမႈ၊ တည္ျငိမ္မႈကိုေဖာ္ျပေနတယ္.ထို႔ျပင္အရြယ္အစားကလည္း ပန္းခ်ီကားၾကည္႔သူကို စြဲေဆာင္သြားေစေနတယ္္။ ေကာက္ေကြးေသာ စုတ္ခ်က္မ်ားသည္ ေကာင္းကင္ျပင္ကို ေရာင္ျပန္ဟပ္လ်က္ရွိသလို ပန္းခ်ီကားအား ခံစားမႈကိုလည္း ပို၍နက္ရိႈင္းေအာင္ ခံစားမိေစတယ္။ ေျပာရမည္ဆိုလွ်င္ ေတာင္ကုန္းမ်ားမွ အစ ျခံဳပုတ္မ်ားအထိ ဗန္ဂိုးေရးဆြဲထားပံုမွာ အမ်ိဳးစံုလင္လွျပီး ေ၀ဖန္ခံစားဖို႔ ရန္ က်ယ္၀န္းလွတယ္္။ ဗင္ဂိုးဟာေရးဆြဲျပီးသမွ် ပန္းခ်ီကားအားလံုးကို သူ႔ညီသီအိုထံသာ ေပးပို႔ခဲ႔တယ္.သူ႔ညီသီအို က ပါရီသို႔ေခၚေနသည္မွာ ၾကာျပီ။ဗန္ဂိုးဟာ သူလိုခ်င္ေသာ ပံုရေအာင္ အရူးအမူးဆြဲတယ္.အစားလည္းမစား အိပ္လည္းမအိပ္ သူလိုခ်င္ေသာ ဖမ္းမိခ်င္ေသာ အရာကိုမရေလ အရူးအမူးျဖစ္လာေလပင္. သူသည္ နာရီေပါင္းမ်ားစြာ မရပ္မနားလုပ္ၿဖစ္တယ္.ဒီအတြက္ ဒီဂရု တို႔မိသားစုကလည္း သူ႔ကိုနားလည္ေပးၾကသည္။ ညစာစားပြဲတြင္ ကိုယ္ဟန္ျပထိုင္ေပးၾကတယ္။ သူ ေျမမႈံမ်ားကပ္ေနေသာ အခြံမႏႊာရေသးေသာ အာလူးတစ္လံုးကိုဆြဲတယ္. ညစ္ပတ္ေပေရေနေသာ စားပြဲခင္း၊ မီးခိုးေငြ႔မ်ားကပ္ညိေနေသာ နံရံ၊ ထုတ္တန္း၌တြဲေလာင္းက်ေနေသာ မီးအိမ္စသည္တို႔ကို ဆြဲတယ္.စတိန္းသည္ သူ႔အေဖပန္းကန္ထဲသို႔ အာလူးျပဳတ္မ်ားထည္႔ေပးေနတယ္.အေမသည္ ဘလက္ေကာ္ဖီကိုငွဲ႔ေပးေနလ်က္။ အစ္ကိုျဖစ္သူသည္ ေကာ္ဖီခြက္ကို ႏႈတ္ခမ္းဆီသို႔ မယူအလာ. အားလံုး၏မ်က္ႏွာမ်ားသည္ တည္ျငိမ္ေအးေဆးျခင္းကို ေဖာ္ျပေနၾက။အားလံုးမွာၿငိမ္းခ်မ္းမူအရိပ္ကိုယ္စီနဲ႔။နာရီဘယ္ေလာက္ၾကာေအာင္ဆြဲေနမွန္းမသိလို္က္မိ. ေနျမင္႔လာျပီ။ အလင္းေရာင္စတူဒီယိုခန္းျပတင္းေပါက္မွ ၀င္ေရာက္လာေတာ့မွ ဗန္ဂိုးခံုပၚထိုင္ေနရာမွ ထလိုက္တယ္.သူ႔စိတ္ဟာ တည္ျငိမ္ေအးေဆးေနတယ္။သူဟာသူ႔လက္ရာကိုၾကည္႔တယ္.၀က္ေပါင္ေျခာက္၊ မီးခုိးႏွင္႔ အာလူူူးတို႔မွ အခိုးအေငြ႔မ်ားထြက္ေနလ်က္။ သူ တစ္ခ်က္မွ် ႏွစ္ႏွစ္ျခိဳက္ျခိဳက္ ျပံဳးလိုက္တယ္္။ သူမိမိရရဖမ္းယူႏိုင္ခဲ႔ျပီ။ ဘရားဘန္႔လယ္သမားသည္ ဘယ္ေတာ႔မွေသေတာ႔မည္မဟုတ္။ သူဆြဲထားသည္႔ ပန္းခ်ီကားေအာက္တြင္ “အာလူးစားသူမ်ား”လိ႔ုေရးလုိက္တယ္။ The Potato Eaters ဗန္ဂိုးပါရီ ေရာက္ေသာအခါ ပထမဆံုးခင္မင္သူမွာ ပန္းခ်ီဆရာ ေလာ႔ထ္ရက္။ဒုတိယမွာ ေဂၚဂင္။ဗန္ဂိုးဟာသူငယ္ခ်င္းမ်ားထဲတြင္ ေဂၚဂင္ ကို အခင္မင္ဆံုး။သူသည္ ေဂၚဂင္ႏွင္႔အတူ အားလ္စ္ တြင္ ၂ ႏွစ္ခန္႔ေန၍ အတူတူပန္းခ်ီဆြဲခဲ႔ၾကတယ္္။ ေဂၚဂင္ေရးဆြဲေသာဗင္းဆင့္ပံုတူပန္းခ်ီကား ဗင္းဆင္႔ ဗန္ဂိုးသည္ ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာလုပ္သူ။ တကယ္ေတာ႔ ကုိယ္လုပ္ခ်င္တာကို လုပ္သြားသူမ်ား ၏ဘ၀သည္ အဆင္မေျပတတ္ပါ။ ၾကမ္းတမ္းခက္ထန္္ၿပီးဆင္းရဲ ဒုကၡေပါင္းစံုႏွင္႔ ရင္ဆိုင္တတ္တာမဆန္း။ဗန္ဂိုးသည္ သူ႔ပတ္၀န္းက်င္ က သူ႔အားဖိစီးႏိွပ္စက္ေနၾကသည္႔ ဆင္းရဲ ဒုကၡမ်ား၊ သူ႔ရင္တြင္းခံစားခ်က္မ်ားႏွင္႔ သူေရးဆြဲခဲ႔သည္႔ ပန္းခ်ီကားမ်ား အေၾကာင္းကို သူ႔ညီသီအိုထံ စာေပါင္းအေျမာက္အမ်ား ေရးၿပီးရင္ဖြင္႔ခဲ႔တယ္။ ထိုေပးစာေတြဟာသူ႔ဘ၀၊ သူ၏နက္ရိႈင္းေသာ ခံစားခ်က္မ်ားႏွင္႔ အေတြးအျမင္မ်ားကို အံ့ၾသသဖြယ္ ျဖစ္ေအာင္ေရးဖြဲ႔ထားတဲ့စာေတြၿဖစ္တယ္.သူ႔အခ်စ္ဆံုးညီ သီအိုထံသို႔ “အကို႔ရဲ ႔ အနာဂတ္ဘ၀ဟာ ေမွာင္မိုက္လာေနတယ္။ အစ္ကို႔ဘ၀ရဲ ႔ ေရွ ႔အလားအလာကို စိတ္ခ်မ္းေျမ ႔စြာနဲ႔ ေမွ်ာ္ၾကည္႔လို႔ မရႏိုင္ေတာ႔ဘူး။ အစ္ကို႔ရဲ ႔ ဘ၀ဟာ အျမစ္ကဆုပ္ကိုင္ျပီး လႈပ္တာကို ခံေနရျပီ။ အစ္ကိုလွမ္းေနတဲ႔ ေျခလွမ္းေတြက မမွန္ေတာ႔ဘူး” ဟုေရးခဲ႔တယ္။ သူေရးခဲ႔သည္႔အတိုင္းပင္ ဗင္းဆင္႔ ဗန္ဂိုးဟာသူရင္ဆိုင္ေနရေသာဘ၀ခါးသီးမူေတြကလြတ္ေၿမာက ္ေၿပးထြက္သြားခ်င္လို႔လားမသိ.၁၈၉၀ ခုႏွစ္.ဇူလိူင္အတြင္းမွာမိမိိကိုယ္ကို ေသနတ္ၿဖင့္ပစ္ကာအဆံုးစီရင္သြားခဲ့တယ္.အဲဒီအခ်ိန္မွာ.ေဘးပတ္လည္က ဂ်ံဴခင္းေတြေပၚေသနတ္သံေၾကာင့္က်ီးကန္းေတြ အလန္႔တၾကားထပ်ံေၿပးသြားၾကတယ္..အဲဒီအၿဖစ္အပ်က္ၿမင္ကြင္းကိုသူကုိယ္တိုင္ၾကိဳသိၿမင္ေနလားမသိ. Crows in the Wheat Fields အမည္ရိွပန္းခ်ီကားကို အဲဒီ ၁၈၉၀ ႏွစ္ထဲမွာပဲ ဆြဲသြားခဲ့တယ္. Crows in the Wheat Fields 'ကိုယ္ဟာ ဒီကမ ၻာေျမၾကီးေပၚမွာ ႏွစ္ေပါင္းသံုးဆယ္တိတိ လမ္းေလွ်ာက္ေနခဲ႔ျပီးျပီ။ အဲဒီအတြက္ ေက်းဇူးတင္တဲ႔ အေနနဲ႔ အမွတ္တရ စုေဆာင္းသိမ္းဆည္းထားႏိုင္မယ္႔ ပစၥည္းတခ်ိဳ ႔ ထားခဲ႔ခ်င္တယ္ ငါ႔ညီရယ္” သူ႔ညီ သီအိုကိုေရးခဲ့သည့္္ံအတိုင္း ဗင္းဆင့္ဟာ..ပန္းခ်ီၤစဆြဲခဲ့တဲ့ အသက္ ၂၇ ႏွစ္အရြယ္မွ ေသဆံုးခ်ိန္ အသက္ ၃၇ ႏွစ္အတြင္းပန္းခ်ီကား ၁၆၀၀ ေက်ာ္ေရးဆြဲခဲ့တယ္.ဗင္ဂိုးဟာသူေရးဆြဲျပီးသမွ် ပန္းခ်ီကားအားလံုးကို သူ႔ညီသီအိုထံသာ ေပးပို႔ခဲ႔တယ္။ ထိုစဥ္က သူ႔ပန္းခ်ီကားမ်ားကို ၾကိဳက္သူမွာ သူ႔ညီသီအို တစ္ေယာက္တည္းသာရိွခဲ႔ေလတယ္. သူ႔ပန္းခ်ီကားမ်ားကို ၀ယ္မည္႔သူလည္း တစ္ဦးတစ္ေယာက္မွ်မရွိခဲ႔။ သူမကြယ္လြန္မွီ ေနာက္ဆံုးႏွစ္ ၁၈၉၀ ခုႏွစ္က်ခါမွ သူ႔မိတ္ေဆြ ပန္းခ်ီဆရာ တစ္ေယာက္က သူ႔ပန္းခ်ီကားတစ္ကားကို ေဒၚလာ ၈၀ ေပး၍၀ယ္ယူသြားခဲ႔ဖူးတယ္။ ထိုပန္းခ်ီကားမွာ “ဆိုက္ပရပ္စ္ပင္ႏွင္႔ပန္းပြင္႔ေနေသာသစ္ပင္” ဟုအမည္ေပးထားသည္႔ ပန္းခ်ီကား ထိုကားဟာ တစ္ေယာက္လက္မွ တစ္ေယာက္သို႔ အဆင္႔ဆင္႔ ကူးေျပာင္းျပီးေနာက္ ၁၉၇၈ ခုႏွစ္ေဖေဖာ္၀ါရီလတြင္ ျပဳလုပ္ခဲ႔သည္႔ ပန္းခ်ီေလလံပြဲတစ္ခုတြင္ ေပၚလာခဲ႔သည္။ ထိုပြဲမွာ ေဒၚလာေငြ ၁.၃ သန္းႏွင္႔ ထိုပန္းခ်ီကားကို ၀ယ္ယူသြားခဲ႔တယ္။ ထိုအခ်ိန္မွ စၿပီး ဗင္ဂုိးရဲ့ပန္းခ်ီကားမ်ားဟာေဒၚလာသန္းေပါင္းမ်ားစြာ တန္ေသာ အဖိုးတန္ရတနာမ်ား ျဖစ္လာခဲ႔တယ္။၁၉၇၁ ေႏြဦးေပါက္္ ဘရြတ္ကလင္းျပတိုက္၌ ဗင္းဆင္႔ဗင္ဂိုး၏ ပန္းခ်ီကား ၁၁၄ ကားကို သီတင္းရွစ္ပတ္ၾကာမွ် ျပသခဲ႔တယ္။ ယခင္ ဆန္ဖရန္ဆစ္စကိုျမိဳ႔ ၌ ျပသခဲ႔ကစဥ္လိုပင္ လူအမ်ားဆံုး လာေရာက္ ၾကည္႔ရႈသည္႔ ပန္းခ်ီျပပြဲၾကီးတစ္ခုျဖစ္ခဲ႔တယ္။ ထိုစဥ္က ျပတိုက္မႈး ေသာမတ္စ္ အက္စ္ ဘူခ်္နာအား ျပပြဲတြင္ လူမ်ားရသည္႔အေၾကာင္းက ဘာေၾကာင္႔ပါလဲဟု သတင္းေထာက္မ်ားက ေမးျမန္းခဲ႔ၾကေတာ့. ေသာမတ္စ္က “ဗင္းဆင္႔ ဗန္ဂိုးရဲ ႔ ဘ၀ျဖစ္စဥ္က ဒဏၰာရီ ပံုျပင္တစ္ခုလို ျဖစ္ေနတဲ႔ အတြက္ေၾကာင္႔လို႔ က်ေတာ္ထင္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ေၾကာင္းကေတာ႔ သူ႔ရဲ ႔ လက္ရာပန္းခ်ီကားေတြဟာ ဒီေန႔ဒီအခ်ိန္ထိ ေခတ္မီရွင္သန္ေနတံုးမလို႔ ျဖစ္ပါလိမ္႔မယ္။သူ႔ေခတ္သူ႔အခ်ိန္က တည္ရွိခဲ႔တဲ႔ ပန္းခ်ီေလာကက သူ႔ကို အသိအမွတ္မျပဳခဲ႔ၾကေပမယ္႔ သူေရးဆြဲခဲ႔တဲ႔ ပန္းခ်ီကားမွန္သမွ်ကို သူမရွိေတာ႔တဲ႔ ေနာက္ပိုင္းကာလမွာ အသိအမွတ္မျပဳလို႔ မရေတာ႔ပါဘူး။ အခုဆုိရင္ သူ႔ပန္းခ်ီကားေတြဟာ သူ႔ဘ၀လိုပဲ လူအမ်ားရဲ ႔ စိတ္ကို ထိထိခိုက္ခိုက္ျဖစ္ေစခဲ႔ပါတယ္။ လႈပ္ရွားေစခဲ႔ပါတယ္။ သူ႔စိတ္ထဲမွာ ခံစားေနရသမွ် ေတြကို မမိမိေအာင္ အျပင္းအထန္ ခံစားျပီး စုတ္ခ်က္တင္ထားတဲ႔ ကားေတြမို႔ပါ။ သူ႔ကားေတြထဲမွာ ရွိေနတဲ႔ သူ႔ခံစားမႈေတြရဲ ႔ ပမာဏကုိ ခ်က္ျခင္း သိရွိခံစားလို႔ရေနလို႔ပါ” ဟု ျပန္ေျပာခဲ႔ေလတယ္္။ ဗန္ဂိုးနဲ႔သူ႔ညီသီအိုတို႔ရဲ့အုတ္ဂူ
Share this article :

My Blog List

ဧည့္သည္ေတာ္

သီးခ်င္း သံစဥ္

နိုင္ငံတကာ လက္ရွိသတင္းမ်ား -

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. GALAXY...969 - All Rights Reserved
Original Design by Creating Website Modified by Adiknya