ေရေဆးပန္းခ်ီေရးဆြဲနည္း(ေအာင္ၿမတ္ေဌး) - GALAXY...969
Headlines News :

Label 1

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Trending Topic

Free Clock

Free Calendar

arlawka

Home » » ေရေဆးပန္းခ်ီေရးဆြဲနည္း(ေအာင္ၿမတ္ေဌး)

ေရေဆးပန္းခ်ီေရးဆြဲနည္း(ေအာင္ၿမတ္ေဌး)

Written By Unknown on 3.02.2013 | 2.3.13

ေရးေဆးပန္းခ်ီဟာ ကၽႊန္ေတာ္ပန္းခ်ီလမ္းစတင္ကထဲက ခ်စ္သူေလးပါ။ၾကည္လင္တယ္ ေအးျမတယ္ ႏုရႊတယ္ သစၥာရွိတယ္ ။ ျပီးေတာ့ လွတယ္ ဗ်ာ။ ဒါေပမယ့္ အခုမေရးျဖစ္တာၾကာေနတာေတာ့ စိတ္ထဲ လြမ္းတယ္။ (ေအာင္ၿမတ္ေဌး) ကဲ...အခု Introduction ကေန စလိုက္မယ္။ ေရေဆးပန္းခ်ီ INTRODUCTION . . .. ပန္းခ်ီေရးဆြဲရာတြင္ ေရးဆြဲပံုေရးဆြဲနည္းအမ်ိဳးမ်ိဳး႐ွိသလိုအသံုးျပဳပစၥည္း (မီဒီယံ) လည္းအမ်ိဳးမ်ိဳး ကြဲျပားျခားနားၾကသည္။ ေရေဆး၊ဆီေဆးစသည့္ အေျခခံအဓိကမီဒီယံမွသည္ ေရကိုအေျခခံေသာ (ေရေဆးအထူ) ၊ ေရေဆးခဲတံ ၊ pan and Wash (မွင္ျခစ္ေရေမ်ာ)ႏွင့္ Acrylic(အခ႐ိုင္းလစ္) စသည့္ေဆးမ်ားကို ခြဲျခားေလ့လာႏိုင္သည္။ ပန္းခ်ီပညာ၏အဓိကရည္႐ြယ္ခ်က္ႏွင့္ ပန္းခ်ီဆရာ၏ ဆိုလိုရင္းေပၚမူတည္၍ အႏွစ္သာရႏွင့္ ရသအမ်ိဳးမ်ိဳးထြက္ေပၚလာႏိုင္သလို ပန္းခ်ီဆရာသံုးစြဲေသာ မီဒီယံေပၚကိုလိုက္၍လည္း အႏုပညာ၏အရသာမွာ တမူထူးျခားစြာ မ်ိဳးစံုခံစားရေစႏိုင္ပါလိမ့္မည္။ ထိုသို႔ အမ်ိဳးမည္စံုလင္ေသာ သံုးစြဲခံပန္းခ်ီပစၥည္းမ်ားတြင္ ေရေဆးသည္ ေ႐ွးပေဝသဏီမွသည္ ယခုတိုင္အသံုးတြင္လ်က္႐ွိၿပီး ကမၻာ႔ပန္းခ်ီဆရာအမ်ားစု၏ အႀကိဳက္ဆံုး မီဒီယံျဖစ္ေနသည္မွာ ျငင္းဖြယ္ရာမ႐ွိေခ်။ေရေဆးသည္ အျခားမီဒီယံမ်ားထက္စာလွ်င္ မ်ားစြာေသာ အားသာခ်က္မ်ား ႐ွိေနေပသည္။ အသံုးျပဳပံုျပဳနည္းပညာရပ္ပိုင္းကို အသာထား၍ ၄င္း၏ဖန္တီးမႈအႏွစ္သာရႏွင့္ ရလဒ္ေပၚကိုမူတည္၍ ၾကည့္မည္ဆိုလွ်င္ပင္ တမူထူးျခားေနေပလိမ့္မည္။ အဓိကအေနျဖင့္ သဘာဝ၏ရင္းျမစ္တစ္ခုျဖစ္သည့္ ေရကိုအေျခခံထားသည့္အတြက္ သူ၏ရလဒ္မွာသဘာဝႏွင့္ နီးစပ္ေနၿပီးသား ျဖစ္ေနေပလိမ့္မည္။ ေနာက္တစ္ခ်က္မွာ သဘာဝ၏အလွတရားကို ဖမ္းဆုပ္ယူႏိုင္ရန္ အေကာင္းဆံုးမီဒီယံလည္းျဖစ္သည္။ ေရေဆးပန္းခ်ီကို the Art of Transparency Beauty ဟူ၍ေ႐ွးကပင္ တင္စားေခၚေဝၚခဲ့ၾကသည္။ ပါး၍ၾကည္လင္ေသာအလွဟု ဆိုလိုၾကဟန္႐ွိသည္။အမွန္တကယ္ပင္ ေရေဆးပန္းခ်ီသည္ စိတ္၏ အၾကည္ဓါတ္ကိုရ႐ွိေစႏိုင္သည္။ ထို႔အျပင္ သန္႔႐ွင္းၾကည္လင္ေနျခင္းကပင္ သူ၏တန္ဖိုးလည္း ျဖစ္ေနေပသည္။ သဘာဝေလာက႐ွိ အၿမဲေျပာင္းလဲေနတတ္ ေသာပံုရိပ္မ်ား၏ အဓိပၸါယ္အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ေရေဆးနည္းပညာျဖင့္လြယ္ကူစြာဖမ္းယူေရးဆြဲႏိုင္သည္ဟုလည္း အမ်ားမွ လက္ခံထားၾကသည္။ ေရေဆးပန္းခ်ီသည္ပညာရွင္မ်ားကိုမဆိုထားႏွင့္အေပ်ာ္တမ္းေရးဆြဲခ်င္သူမ်ားအတြက္ပါအဆင္ေျပေစ ႏိုင္ေပသည္။ ျပင္ပေအာက္ဒိုးေရးရန္ ခက္ခဲေသာရာသီဥတု အေျခအေနမ်ား႐ွိလွ်င္လည္း မိမိေနအိမ္တြင္ပင္ ေရးဆြဲႏိုင္သည္။ ေရးဆြဲမည့္သူတြင္မ်ားစြာကရိကထလည္း မ်ားစရာမလို၊ ကရိယာတန္ဆာပလာေတြလည္း မ႐ႈပ္ေထြး ၊ အိမ္ျပင္ပမွာပဲေရးေရး အိမ္တြင္းမွာပင္ေရးေရးေနရာအက်ယ္အဝန္းက်ယ္လည္းမလိုပဲ အဆင္ေျပႏိုင္သည္။သို႔ေသာ္လည္း ေရေဆးပန္းခ်ီေရးဆြဲမည့္သူသည္ သတ္မွတ္ထားေသာ ေနရာ တစ္ခုႏွင့္ စားပြဲငယ္တစ္လံုးကို အက်အနျပင္ဆင္၍မိမိကိုယ္ပိုင္စတူဒီယို အျဖစ္ထားေစခ်င္ပါသည္။ ႀကီးမားခန္႔ထည္ေသာအခန္းက်ယ္ႀကီးႏွင့္ ကရိယာပစၥည္းစံုစံု စတူဒီယိုႀကီး႐ွိမွ ပန္းခ်ီကားေကာင္းထြက္မည္ဟု မမွတ္ယူထားပါႏွင့္။ အဓိကလိုအပ္ခ်က္မွာ စိတ္တြင္းၾကည္လင္သန္႔စင္ေနျခင္း႐ွိဖို႔ႏွင့္သဘာဝေလာကႀကီးကို အၿမဲမျပတ္ေစာင့္ၾကည့္ေလ့လာေနဖို႔ပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ယခုေရေဆးပန္းခ်ီ၏ ေရးနည္းေရး ဟန္မ်ားႏွင့္ ထူးျခားခ်က္မ်ား၊ အလွမ်ားကိုသေဘာတရားမ်ားမပါပဲ လက္ေတြ႕ဆန္ဆန္ေဖာ္ျပခ်င္ပါသည္။ ခက္ခဲေသာ နည္းစနစ္ပိုင္းမ်ားဆီကို မသြားပဲ အလြယ္တကူလွ်ပ္တပ်က္အတြင္း ရ႐ွိႏိုင္မည့္ေရေဆးပန္းခ်ီ၏ အႏွစ္သာရအစစ္မွန္မ်ားကို သ႐ုပ္ျပပံုမ်ားျဖင့္ေဖာ္ျပသြားပါမည္ အသံုးၿပဳရန္ပၥၥည္းမ်ား Watercolour Materials ေရေဆးပန္းခ်ီေရးရာတြင္ကရိယာတန္ဆာပလာမ်ားမ်ားစြာမလိုအပ္ဟုဆိုေသာ္လည္းမိမိသံုးစြဲေနက် ေဆးဘူး ၊ စုတ္တံ ၊ ေရခြက္မ်ားကိုေတာ့ သတ္သတ္မွတ္မွတ္႐ွိထားရန္ လိုေပလိမ့္မည္။ မိမိသံုးစြဲေနက် စုတ္တံေဆးဘူးမ်ားကသာ မိမိ၏စိတ္ႀကိဳက္နားလည္ မႈကိုရ႐ွိႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ေရေဆးပန္းခ်ီသည္ အခ်ိန္အဆလက္မွန္း၊စိတ္သိပညာျဖစ္သည္။ သံုးေနက်လက္ႏွက္ျဖင့္ ပစ္ခတ္ပါမွထိမွန္ေစခ်င္ေသာ ပစ္မွတ္ကို အတိက်ထိမွန္ႏိုင္ေစသလိုမိမိလက္ထဲမွ စုတ္တံအေၾကာင္းကို သိေနပါမွ ေရေဆးပန္းခ်ီ၏ အႏွစ္သာရ၊ ကိုယ္လိုခ်င္ေသာအရသာကို ရ႐ွိေပမည္။ ေရေဆးပန္းခ်ီေရးရန္ ေဆးအမ်ိဳးအစားမ်ားစြာ႐ွိသည္။ ေဆး၏အရည္အေသြးေပၚကိုလိုက္၍အမ်ိဳးအစား မ်ားကြဲႏိုင္သည္။ ေက်ာင္းသံုး ွStudant Watercolour ႏွင့္ပန္းခ်ီဆရာသံုး Artist Watercolour ဟူ၍လည္း ခြဲျခားထားေသးသည္။ ပန္းခ်ီဆရာသံုး ေရေဆးသည္ အမ်ိဳးအစားအေကာင္းဆံုးျဖစ္သည္။ ေရေဆးထည့္ရန္ ေဆးဘူးပံုစံခြက္ကိုလည္း အဆင္သင့္ဝယ္ယူႏိုင္သည္။ ေဆးေရာင္(၁၂)ေရာင္ထည့္ရန္ အကန္႔(၁၂)ခုပါသည္။ ေဆးေရာင္အစံုလင္ထည့္ထားႏိုင္ေသာ္လည္း အမ်ားစုအသံုးျပဳေသာေဆးေရာင္မွာ (၆)ေရာင္ခန္႔သာ ႐ွိၾကသည္။ေရေဆးစုတ္တံအမ်ိဳးအစားမ်ားလည္း မ်ားစြာ႐ွိသည္။ ျပည္တြင္းျဖစ္ႏွင့္ ျပည္ပလုပ္မ်ား အမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖစ္သည္။ တိရိစၧာန္မ်ားမွရ႐ွိေသာအေမႊးမ်ားကို ျပဳလုပ္ထားေသာစုတ္တံမ်ား႐ွိသလို ဖိုင္ဘာမွ်င္ကို ေရေဆးေရးရန္ တီထြင္ထားေသာ သဘာဝမဟုတ္ေသာ အေမႊးစုတ္တံမ်ားလည္း႐ွိသည္။ေရေဆးပန္းခ်ီ ေရးရန္ အေရးႀကီးဆံုး အဓိကပစၥည္းကိုေျပာပါဆိုလွ်င္ စုတ္တံႏွင့္ စကၠဴပင္ ျဖစ္သည္။စုတ္တံအမ်ိဳးအစားႏွင့္ ပံုသ႑န္သည္ ပန္းခ်ီကား၏ ရသဖန္တီးမႈႏွင့္အလွတရားမ်ားကို မ်ားစြာအေထာက္ အကူျပဳေပလိမ့္မည္။ ၄င္းစုတ္တံ တစ္ခ်က္ခတ္လိုက္ျခင္းကပင္ မိမိ၏ကိုယ္ပိုင္ဟန္ပန္လက္ရာကိုျဖစ္ေပၚ လာေစႏိုင္ေပလိမ့္မည္။ ၄င္းစုတ္တံျဖင့္ပင္ ေပ်ာ့ျခင္း၊ မာျခင္း၊ နီးျခင္း၊ ေဝးျခင္းစသည့္ အႏွစ္သာရ ရလဒ္အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ေဖာ္ေဆာင္ေပးႏိုင္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ေရေဆးပန္းခ်ီဆရာမ်ားအတြက္ ေ႐ွး႐ိုးအစဥ္လာသံုးစြဲၾကေသာ စုတ္တံပံုစံမွာ စုတ္တံလံုးပံု (အေမႊးကို စုထားရာသံေခြအဝိုင္းပံု)ပင္ ျဖစ္သည္။ ၄င္းစုတ္တံလံုး သည္အေမႊးထုမ်ားစြာပါ၍ ထိပ္ဖ်ားပိုင္းသည္ ေသးငယ္ စူး႐ွေသာ ပြိဳင့္တစ္ခုျဖစ္သည္ထိ ခြ်န္ေနရမည္ျဖစ္သည္။ ၄င္းပံုစံစုတ္တံကို မ်ားေသာအားျဖင့္ ေျမြပါေမႊးျဖင့္ ျပဳလုပ္သည္ဟုဆိုသည္။ ၄င္းစုတ္တံကို ပန္းခ်ီဆရာမ်ားစြာ အသံုးျပဳၾကသည္။ယခုအခါ၄င္းစုတ္တံပံုစံမ်ိဳးကိုအျခား ေမႊးမ်ားကိုသံုး၍လည္း ျပဳလုပ္ထားသည္။ ဖိုင္ဘာမွ်င္သံုး စုတ္တံအလံုး မ်ားသည္ လည္းသံုးစြဲရန္ေကာင္းမြန္သည္ဟု ဆိုၾကသည္။စုတ္တံ၏ အဓိကအခ်က္မွာ စုတ္တံအေမႊးထဲတြင္ ေရနား ခိုမႈျဖစ္သည္။ ၄င္းစုတ္တံလံုးပံုသည္ ေရမ်ားစြာခိုဝင္ေနႏိုင္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ စုတ္တံတစ္ေခ်ာင္း၏ တန္ဖိုးမွာ ေရကိုမည္မွ်ထိန္းထားႏိုင္စြမ္း႐ွိသလဲဆိုသည့္ အခ်က္ေပၚတြင္မူတည္သည္။ စုတ္တံသံုးစြဲရာတြင္ (ေရး ဆြဲမည့္ပန္းခ်ီကား၏ အ႐ြယ္အစားေပၚမူတည္၍)အ႐ြယ္အစားအနည္းဆံုး(၃)မ်ိဳးခန္႔ သံုးစြဲသင့္သည္။စကၠဴအမ်ိဳးအစားမ်ားတြင္ေရေဆးစကၠဴအမ်ိဳးမ်ိဳးကို စိတ္ႀကိဳက္သံုးစြဲႏိုင္သည္။ေရေဆးစကၠဴကို စကၠဴ မ်က္ႏွာျပင္ေပၚ႐ွိေရေနရန္အဖုအခြက္ေလးမ်ား၏အၾကမ္းအေခ်ာေပၚမူတည္၍ မိမိစိတ္ႀကိဳက္ေ႐ြးခ်ယ္ ေရးဆြဲႏိုင္ၾကပါသည္။ထို႔အျပင္စကၠဴ၏အထူအပါး၊အေလးခ်ိန္ႏွင့္လည္းသိ႐ွိႏိုင္သည္။တ႐ုတ္၊ဂ်ပန္စသည့္ အေ႐ွ႕တိုင္းေရေဆးပန္းခ်ီဆရာမ်ားဆိုလွ်င္ မိမိတို႔၏ ႐ိုးရာပန္းခ်ီေရးရန္စကၠဴကိုကိုယ္တိုင္ျပဳလုပ္ ေရးဆြဲ ၾကသည္ဟုဆိုသည္။ မိမိေရးဆြဲမည့္အေၾကာင္းရာေပၚကိုလိုက္၍ေရေဆးစကၠဴအၾကမ္းအေခ်ာကိုမွန္ ကန္စြာေ႐ြးခ်ယ္သံုးစြဲတတ္ရန္လည္းအေရးႀကီးသည္။သိ႐ွိမွတ္သားထားရန္မွာစကၠဴမ်က္ႏွာျပင္ေပၚ ႐ွိအဖုအပိန္႔အသားျပင္မ်ားသည္ေရေဆးပန္းခ်ီတြင္လိုအပ္ေသာ အလင္းအေမွာင္ႏွင့္ Texture အသား သေဘာကိုမ်ားစြာအေထာက္အကူျပဳႏိုင္သည္ဆိုျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္။ အေရာင္မ်ား COLORS CrimsonAlizarin,CadmiumYellow,UltramarineBlue CadmiumRed,YellowOchre,HookerGreen သဘာဝေလာက႐ွိ အေရာင္မ်ားအေၾကာင္းကိုအက်ယ္ဖြင့္႐ွင္းလင္းေဖာ္ျပမည္ဆိုလွ်င္ အေၾကာင္းရာ မ်ိဳးစံုမ်ားျပားလွေပမည္။ သေဘာတရားေရးရာမ်ားက ပင္လွ်င္ ေျပာမကုန္ႏိုင္ေအာင္႐ွိေပလိမ့္မည္။ ယခု ေရေဆးပန္းခ်ီက႑တြင္ မူလအေျခခံမ်ားႏွင့္ လိုအပ္မည့္ အေရးပါေသာ အေရာင္မ်ားကိုသာထုတ္ႏုတ္ တင္ျပလိုပါသည္။ကြ်န္ေတာ္တို႔ပတ္ဝန္းက်င္တြင္အေရာင္မ်ားစြာ႐ွိေနသည္။ ၄င္းတို႔ကိုေရာေထြးေပါင္းစပ္၍ ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမင္ေတြ႕ေနရသည္။ အမွန္တကယ္တြင္ အရာဝတၳဳတစ္ခု၏အေရာင္ႏွင့္ အျခားအရာဝတၳဳ ၏အေရာင္တို႔သည္ေရာေထြးေနျခင္းမ႐ွိေပ၊ မ်က္စိ၏အျမင္တြင္သာ ေပါင္းစပ္ ေရာေႏွာျမင္ေနရျခင္းျဖစ္ သည္။ဤသည္ပင္ပန္းခ်ီ၏အေျခခံအျမင္ျဖစ္သည္။ သဘာဝတြင္ အေျခခံအေရာင္ (၃)မ်ိဳး႐ွိသည္။ အဝါ၊အနီႏွင့္အျပာျဖစ္သည္အျခားအေရာင္ကြဲမ်ားသည္ ထိုသံုးေရာင္မွဆင့္ပြားျဖစ္ေပၚ လာၾကသည္။ ထို႕ျပင္ပန္း ခ်ီေဆးေရာင္မ်ားတြင္(အဆင္း)ႏွင့္(ႏုရင့္တန္ဘိုး) ဟူ၍ ကြဲျပားစြာ ႐ွိၾကသည္။ အေရာင္မ်ား၏အဆင္းသည္ တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု မတူညီၾကေပ။ အေျခခံအေရာင္ ဝါနီျပာ သံုးေရာင္မွ ထပ္မံမူကြဲမ်ားစြာ ႐ွိေလသည္။ ၄င္းတို႔မွာအနီေရာင္Red မွ - (Red) rS - Vermillion,CrimsonLake,AlizariamCrimson,Cadmium Red, Carmine,Light Red, Rose Madder, and Scarlet Lakeအဝါေရာင္ Yellow) မွ - Cadmium Yellow,Lemon Yellow, Chrome Yellow, Grambough ,Indian Yellow, Winsor Yellow and Yellow Ochreအျပာေရာင္ (Blue) မွ -႕ူUltramarine blue, Calboltblue, Prussion blue, Sky blue, Sea blue, Cerculeanblue, Paris blue, Navy blue and Marine blueတို႔ျဖစ္သည္။ ထိုသို႔အေရာင္မ်ား၏ Hueကို အေရာင္အမ်ိဳးမ်ိဳးခြဲ၍ ေလ့လာႏိုင္သည္။အနီေရာင္တြင္ ၾကက္ေသြးနီ၊ ႏွင္းဆီနီ၊ အုတ္ခဲနီ ၊ လိေမၼာ္နီ ၊ ပန္းေသြးနီ စသည္ျဖင့္ ခြဲျခားထားသကဲ့သို႔ အဝါတြင္လည္း သံပုရာဝါ ၊ ေျမဝါ လိေမၼာ္ဝါႏွင့္အျပာတြင္ပင္လယ္ျပာ ၊ေကာင္းကင္ျပာ၊တိမ္ျပာေတာ္ဝင္ျပာစသည္ျဖင့္မူကြဲအမ်ိဳးမ်ိဳးကိုေဖာ္ ထုတ္ခြဲျခားထားျခင္းမ်ိဳးျဖစ္သည္။ ထိုသို႔အေရာင္မ်ား၏Hueကြဲျပားၾကသည္ႏွင့္အမွ်ထိုအေရာင္မ်ား၏တန္ ဘိုး Valueသည္လည္း ကြဲျပားၾကသည္။ ဥပမာ - Calbolt Blue ႏွင့္Ultramarine Blue တြင္ Ultramaine ကပို Valueျမင့္သည္ ရင့္သည္။ အ၀ါတြင္CadminumYellow ႏွင့္Yellow Ochre တြင္ Cadminumပိုျမင့္သည္ဟုသိရမည္။ ထိုသို႔ အေရာင္၏တန္ဘိုးျပင္းအားကို ႏိႈင္းယွဥ္သိ႐ွိပါမွေရေဆးပန္းခ်ီတြင္အ ေရာင္သံုးစြဲမႈအဆင္ေျပႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ထို႔အျပင္၄င္းေဆး၏ေရတြင္ပိုမိုေပ်ာ္ဝင္ႏိုင္မႈ႐ွိမ႐ွိကိုလည္း ခ်ိန္ဆႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ေဆးဘူးမ်ားတြင္ အေရာင္(၁၂)ေရာင္ခန္႔ပါ႐ွိတတ္ေသာ္လည္းကိုယ္တိုင္ သံုးစြဲသည့္အခါတြင္အေရာင္(၆)ေရာင္ခန္႔ကိုသာ ပံုမွန္သံုးစြဲျဖစ္ၾကသည္။တို႔ျဖစ္သည္။အေရာင္မ်ား၏ Hueမ်ားကိုအေျခခံဝါနီျပာေရာင္မ်ားတြင္သာမကအျခားအေရာင္ကြဲမ်ားတြင္လည္း အမ်ိဳးမ်ိဳးခြဲျခားထားႏိုင္သည္။ ထိုသို႔Hue မ်ိဳးကြဲမ်ားကိုမသိ႐ွိခင္ မူလအေရာင္ဝါနီျပာမွ ဒုတိယအေရာင္၊ တတိယအေရာင္မ်ားထပ္မံေပါက္ ပြားလာပံုကို ေဖာ္ျပခ်င္သည္။ဝါနီျပာ အေျခခံ(၃)ေရာင္မွ ရ႐ွိလာေသာ လိေမၼာ္အစိမ္းႏွင့္ ခရမ္းတို႔သည္ ဒုတိယအေရာင္မ်ားဟု ေခၚၿပီး၄င္းဒုတိယအေရာင္မ်ားကို ထပ္မံစပ္၍ တတိယအေရာင္နီခရမ္း၊ ခရမ္းျပာ၊ ဝါစိမ္း၊ ျပာစိမ္းႏွင့္ နီလိေမၼာ္ ၊ ဝါလိေမၼာ္တို႔ထပ္မံရ႐ွိလာသည္ကို အေျခခံ သိ႐ွိထားသင့္ေပသည္။ ဝါနီျပာ အေျခခံ(၃)ေရာင္မွ ရ႐ွိလာေသာ(ဒုတိယအေရာင္မ်ား) လိေမၼာ္ အစိမ္း ခရမ္း ေရေဆးပန္းခ်ီေရးဆြဲရာတြင္ အေရာင္မ်ား ႏွင့္ပါတ္သက္၍၄င္း၊ ေရးနည္းစနစ္ ေရးနည္းေရးဟန္ မ်ားႏွင့္ ပါတ္သက္၍၄င္း၊ အေရာင္မ်ား၏ေပါင္းစပ္မႈ ဆိုလိုခ်က္၊အဓိပၸါယ္အႏွစ္သာရပိုင္းမ်ားႏွင့္ ပါတ္သက္၍၄င္း၊ မ်ားစြာဆက္လက္ေလ့လာႏိုင္ေပသည္ေလ့လာသင့္ေပသည္။၄င္းအေၾကာင္းရာတစ္ခုစီတြင္ခက္ခဲနက္နဲမႈ မ်ားသည္ ႐ွာေဖြေလ့လာလွ်င္ ေလ့လာႏိုင္သေလာက္ မ်ားျပားလွသည္။ သို႔ေသာ္ အဓိကအေရးႀကီး သည့္အခ်က္မွာ မိမိကိုယ္တိုင္ ႏွစ္ၿခိဳက္စြဲလမ္းေသာ ေရးဟန္၊ အေရာင္ႏွင့္အေၾကာင္းရာ စသည္ တို႔ကိုသိ႐ွိဆုပ္ကိုင္မိရန္သာ ျဖစ္ပါသည္။ အေရာင္မ်ား၏Hue ကြဲျပားၾကသည္ႏွင့္အမွ်ထိုအေရာင္မ်ား၏ တန္ဘိုး Value သည္ လည္း ကြဲျပားၾကသည္။ထို႔အျပင္ အေရာင္၏တန္ဘိုးျပင္းအားကိုတစ္ခုႏွင့္တစ္ခုႏိႈင္းယွဥ္သိ႐ွိပါမွ ေရေဆးပန္းခ်ီတြင္ အေရာင္သံုးစြဲမႈအဆင္ေျပႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ပန္းခ်ီေဆးေရာင္မ်ား႐ွိ(အဆင္း)ႏွင့္ Tone(ႏုရင့္တန္ဘိုး) ကြဲျပားၾကပံုကို ပုဂံဘုရားပုထိုးေကာက္ေၾကာင္းမ်ားတြင္ အုပ္စုတူအေရာင္မ်ား အလင္းအေမွာင္ႏွင့္တကြ ထည့္သြင္းေလ့လာၾကည့္ထားသည္။ Watercolour on Canson paper (10 x 15 in) ပုဂံဘုရားမ်ား၊ ေရေဆး အ စီအစ ဥ္ ၁ ပံုၾကမ္းငယ္ေရးဆြဲျခင္း S M A L L S K E T C H E S ပန္းခ်ီေရးဆြဲရာမွာ ပံုၾကမ္းကို ပထမဦးစြာေရးေလ့ေရးထ႐ွိၾကသလို အခ်ိဳ႕ပန္းခ်ီေရးသူမ်ားမွာ ပံုၾကမ္း ကို သီးသန္႔အလွအျဖစ္ ေရးေလ့႐ွိၾကပါသည္။ သဘာဝတြင္မည္သည့္အရာကိုမဆို ပံုေရးဆြဲႏိုင္သည္။ မိမိအနီးအနားတြင္ပင္ ပန္းခ်ီပံုၾကမ္းေရးစရာမ်ားစြာ ႐ွိေနၾကသည္။ ခဲတံျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ေရေဆး၊ ဖေယာင္းေတာင့္၊ ခ်ာကို(မီးေသြးေခ်ာင္း) စသည္ျဖင့္ ေသာ္လည္းေကာင္း ပံုၾကမ္းေရးဆြဲႏိုင္သည္။ ပံုၾကမ္းေရးဆြဲျခင္းသည္ ေဖာ္ျပခ်င္သည့္ အရာဝတၳဳပံုရိပ္တစ္ခု၏ ဗီဇသေဘာဟန္ကိုမိေအာင္ ဖမ္းယူျခင္း ျဖစ္သည္။ အလင္းအေမွာင္ကိုလည္းမိေအာင္ဖမ္းႏိုင္မည္၊ အသားသေဘာ Texture မ်က္ႏွာျပင္ ကိုလည္း မွတ္ယူႏိုင္မည္၊ ေကာက္ေၾကာင္း Drawingကိုလည္း သိထားႏိုင္မည္၊ထိုအျပင္တဂၤခဏ ပံုရိပ္တစ္ခုသဘာဝ ကိုလည္း ဖမ္းယူမွတ္သားထားႏိုင္ေပမည္။အေရးႀကီးသည့္အခ်က္မွာ႐ိုး႐ွင္း စြာေရးရန္ႏွင့္ မိမိႀကိဳက္ႏွစ္သက္သည့္ ခံစားမႈရသကို ထိမိေအာင္ ေဖာ္ျပရန္ပင္ျဖစ္သည္။ ေတာင္သမန္၊ ေရေဆးပံုၾကမ္း ယခုေဖာ္ျပထားသည့္ ပံုၾကမ္းမ်ားမွာ ျပင္ပေအာက္ဒိုး ေရးဆြဲထားေသာ ေရေဆးပံုၾကမ္းမ်ားျဖစ္သည္။ပထမပံုၾကမ္းမွာ မႏၲေလး၊ အမရပူရၿမိဳ႕နယ္မွ နာမည္ေက်ာ္ဦးပိန္တံတားႏွင့္ ေတာင္သမန္အင္း႐ခင္းျဖစ္သည္။ သာယာေသာ သဘာဝျမင္ကြင္းတြင္ ေနေအးေအးႏွင့္ တိမ္မွ်င္ေလးအနည္းငယ္သာ႐ွိေနသည္။ အင္းေရျပင္တြင္ အခ်ိဳ႕ေနရာေတြက ေသာင္ထြန္းေနေသးသည္။ တံတား၏ တစ္ဖက္ထိပ္မွ ေတာင္သမန္ေက်ာက္ေတာ္ႀကီးဘုရားကို လွမ္းျမင္ေတြ႕ ေနရသည္။ အမွန္မွာ ယခုပံုၾကမ္းသည္ ေရေဆးကိုစုတ္ေျခာက္ျဖင့္ ေကာက္ေၾကာင္းမ်ားဦးစားေပးၿပီး ေရးျခစ္ထားျခင္းျဖစ္သည္။ မ်က္ႏွာျပင္ Tone အႏုရင့္ကို ေဆးေရာင္ျပင္ပါးပါးျဖင့္သာ ေရေမ်ာထားျခင္းျဖစ္သည္။ ဤျမင္ကြင္းတြင္ အခ်ိဳ႕ေသာအနီး အနားမွ သစ္ပင္ႏွင့္ အေဆာက္အအံုတခ်ိဳ႕ကိုေဖ်ာက္၍ေရးဆြဲထားသည္။ ထို႔ေၾကာင့္႐ႈခင္းသည္ဖြဲ႕စည္းမႈ႐ွင္းလင္းေျပျပစ္ေနၿပီး တံတားႏွင့္အေဝးဖြဲစည္းမႈအလွကိုေဖာ္က်ဴးႏိုင္ျခင္းျဖစ္သည္ဟု ထင္ျမင္မိသည္။ ေတာင္သမန္၊ ခဲျခစ္ပံုၾကမ္း ဒုတိယပံုၾကမ္းမွာ ေရေဆးကိုသာသံုး၍ ေကာက္ေၾကာင္း OutLine မပါပဲ Tone အႏုအရင့္ႏွင့္ အလင္း အေမွာင္ကိုသာ ဦးစားေပးေရးဆြဲထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ပံုမွာစတီ၏ ေ႐ွ႕မုဒ္ဦးအဝင္ေပါက္တြင္ ဘုရားဖူး လူမ်ားႏွင့္ ေစ်းသည္အခ်ိဳ႕တို႔၏ အလင္းရိပ္မ်ားကို ဘုရားေစာင္းတန္းအေမွာင္ထဲမွာ ျမင္ေနရပံုျဖစ္သည္။ ထံုးျဖဴေဖြးေဖြးမ်ားျဖင့္ လင္းေနေသာ မုဒ္ဦးထုထည္ႀကီး၏ ဗိသုကာအျမင္ကို အာနႏၵာဂူဘုရားႀကီး၏ ပံုရိပ္မႈန္ျပျပျဖင့္ ေရးမွတ္ထားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ေနေရာင္၏ပူျပင္းမႈႏွင့္ အျဖဴေပၚမွာက်မည့္ အရိပ္အတြက္ ေဒသ၏ရာသီဥတုႏွင့္ လိုက္ဖက္မည့္အေငြ႕သက္မ်ားကို တတ္ႏိုင္သမွ်ေရးမွတ္ထားခဲ့သည္။ ေရေဆးပန္းခ်ီ၏အလွအပမ်ားကိုေဖာ္ျပႏိုင္ေသာအစိုေရးဟန္ေဆးတြဲစပ္ေမ်ာခ်ဟန္မ်ားထည့္သြင္းမထားပဲ သာမန္ေရေမ်ာပံုျဖင့္Dry and Wash အေျခာက္ေရးနည္းျဖင့္ေရးဆြဲထားသည္။ယခုကဲ့သို႔ လြတ္လပ္သည့္ ေရးဟန္ပံုၾကမ္းမ်ားကိုေရးဆြဲႏိုင္ၾကသလို တစ္ခါတစ္ရံတြင္လည္းတိက်ေသာပံုၾကမ္း Drawing ေကာက္ေၾကာင္းမ်ားကို ေရးဆြဲသင့္ေပသည္။ ကိုယ့္စိတ္ကူးကို ေဖာ္ျပရန္မည္သည့္ေရးဆြဲပံုနည္းဟန္ႏွင့္ လိုက္ဖက္သင့္ေလ်ာ္မည္ကိုသာ ခြဲျခားသိရန္ လိုအပ္ေပသည္။ ၿပည္ၾကီးမြန္(၁၉၉၉) အာနႏၵာ အစီ အ စ ဥ္ (၂) ရာသီဥတုအလွကိုေရးဆြဲျခင္း Painting The Season ေရေဆးပန္းခ်ီသည္သဘာဝေလာကႏွင့္ အေတာ္အတန္ပင္နီးစပ္သည္ဟုေျပာႏိုင္ေလာက္ေအာင္ သဘာဝ၏ပံုရိပ္၊ရာသီဥတုအေျခအေနကိုဖမ္းယူေဖာ္ျပရာတြင္ ေရေဆး သည္ လြယ္ကူသေလာက္ထိမိႏိုင္လွသည္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔သည္႐ႈခင္းပန္းခ်ီေရးရာတြင္ဥတုရာသီႏွင့္တဂၤအေျခေန တ႔ိုကိုမ်ားစြာေရးဆြဲျဖစ္သည္ခဲျခစ္ပံုၾကမ္းမွေသာ္လည္းေကာင္း၊ဓါတ္ပံုတစ္ခုမွေသာ္လည္း ေကာင္း ၊ မွတ္ဥာဏ္ထဲမွေသာ္လည္းေကာင္းမိမိစြဲလမ္းႏွစ္သက္သည့္ ႐ႈခင္း၊ ေရေျမေဒသ၏ပံုရိပ္တို႔ကို ႐ိုး႐ွင္းစြာပံုမွန္ျမင္ကြင္းအျဖစ္ မဟုတ္ပဲျမဴဆိုင္းေနခ်ိန္၊ မိုး႐ြာေနခ်ိန္ စသည္ျဖင့္သဘာဝ ၏ပံ့ပိုး မႈကိုအသံုးခ်၍မိမိ၏စိတ္ခံစားမႈႏွင့္ ေဖာ္ျပခ်င္သည့္ရသကိုဖန္တီးၾကေလ့႐ွိသည္။႐ႈခင္းပန္းခ်ီ ေရေျမသဘာဝႏွင့္ရာသီဥတုအေျခအေနကိုေရးဆြဲႏိုင္ရန္ေရေဆးပန္းခ်ီနည္းစနစ္ အခ်ိဳ ႔ကိုေဖာ္ျပရန္လိုအပ္ေပမည္။ ေရေဆးအၾကည္ေရးဆြဲရာတြင္အစိုေရးနည္းႏွင့္အေျခာက္ေရးနည္း ဟူ၍အဓိကႏွစ္မ်ိဳး႐ွိသည္။ ၄င္းေရးနည္းမ်ားမွ ထပ္မံ၍ အစိုအေျခာက္တြဲစပ္ေရးနည္းႏွင့္ ေဆးသား တစ္ထပ္ေျခာက္မွ ေနာက္တစ္ထပ္ေရးဆြဲနည္းSuperimposing Method မ်ား ထပ္မံခြဲျခားႏိုင္သည္။ ေရေဆးပန္းခ်ီတြင္ အဓိကအေရးႀကီးသည္မွာ အစိုေရးနည္းပင္ျဖစ္သည္။ ၄င္းတြင္ေရေမ်ာျခင္းမွာ ပို၍အေရးပါလွသည္။ ေရေမ်ာနည္းနာေတြလည္း မ်ားစြာ႐ွိေပေသးသည္။အဓိကအားျဖင့္ ေရစိုမ်က္ႏွာျပင္တြင္ ေဆးစက္ခ်ျခင္းႏွင့္ေဆးသားမ်က္ႏွာျပင္စိုစိုေပၚတြင္ေရစက္ခ်ျခင္း ျဖစ္သည္။၄င္းကို Dropping Method ဟူ၍လည္းေခၚသည္။ ေရေမ်ာေရးရာတြင္ Bleanding Method ေဆးစပ္၍ ေမွ်ာခ်ျခင္းကို ဦးစားေပးေလ့က်င့္သင့္သည္။ ေဆးေရာင္မ်ားကိုတစ္ေရာင္ႏွင့္တစ္ေရာင္အလိုက္သင့္ထိစပ္၍ မ်က္ႏွာျပင္တစ္ခုရေအာင္ စပ္ယူေမ်ာခ်သြားျခင္းျဖစ္သည္။ေရကိုအားျပဳ၍ စိုစြတ္ေနမႈကိုအသံုးခ်ၿပီး ေဆးကိုအလိုက္သင့္ ထည့္စပ္ေရးဆြဲျခင္းျဖစ္သည္။ အစိုေရးနည္းပိုင္ႏိုင္မွ အေျခာက္ေရးနည္း Dry Method ကိုေလ့လာသင့္သည္။Dry Method တြင္ တစ္ထပ္ေပၚတစ္ထပ္ပါးလႊာစြာအုပ္၍ ေဆးေရာင္မ်ား ေရာစပ္ျမင္ရျခင္း ွSuperimposing နည္းမွာ လြယ္ကူသေလာက္ အသံုးဝင္လွသည္။ပန္းခ်ီေရးဆြဲရာမွာသင့္ေတာ္ရာအလိုက္ေရးနည္းမ်ိဳးစံုသံုးစြဲႏိုင္သည္အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္အစို ေရး ထားျခင္းႏွင့္အေျခာက္ေရးခ်က္တို႔၏ ျဖစ္လာေသာ အရသာေပၚလြင္မႈမွာမတူညီ ၾက ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ပန္းခ်ီကားထဲမွျပတ္သားမႈ၊ေျပျပစ္မႈ၊ေရာေထြးေဝဝါးမႈတို႔မွာ ၄င္းေရးနည္းမ်ားေနရာတက် သံုးစြဲထားပါမွ ထိမိလာႏိုင္မည္ျဖစ္ေပသည္။ ေရေဆးအစိုေရးျခင္းမွာ စကၠဴမ်က္ႏွာျပင္ေပၚကေရႏွင့္ စုတ္တံထဲကေရတို႔ ပူးေပါင္းမႈႏွင့္ အခ်ိန္အဆ အေရးႀကီးလွသည္။ေဆးသားပါဝင္မႈႏွင့္ ၾကည္လင္ပါးလႊာမႈသည္ေရအခ်ိန္အဆကို သိေနမွလိုရာေဖာ္ၿပမူကိုရ႐ွိလာမည္ျဖစ္သည္။ တစ္ႀကိမ္ေရးခ်ယ္ၿပီးတဲ့ ေဆးမ်က္ႏွာျပင္ေျခာက္သြားပါမွ ေနာက္ထပ္တစ္ႀကိမ္အေပၚမွ အုပ္၍ထပ္မံေရးဆြဲႏိုင္မည္။ မေျခာက္မွီထပ္မံေဆးတို႔မိလွ်င္ ယခင္ေဆးျပင္ေပၚကို ေပ်ာ္ဝင္ေရာစပ္သြားေပမည္။ ေဆးသားအစိုေပၚတြင္ ေရစက္ခ်ျခင္း ေရအစိုေပၚတြင္ ေဆးစက္ခ်ျခင္း ေရာစပ္ေဝဝါးမႈကိုလိုခ်င္လွ်င္ေတာ့ ေဆးမေျခာက္မွီ အေပၚမွထပ္ေရးရန္ပင္ ျဖစ္သည္။ေရေဆးအပါးေရးရာတြင္ ၾကည္လင္ပါးလႊာမႈႏွင့္ သဘာဝ၏အလွစ႐ိုက္ေပၚလြင္မႈ ကိုဦးစားေပးေရးဆြဲသင့္သည္။ အႏုစိတ္ပံု သ႑န္မ်ားထက္စာလွ်င္ အလင္း၏အလွအပႏွင့္ ေဆး၏ၾကည္လင္သန္႔စင္မႈကို ဦးစားေပးေရးဆြဲသင့္သည္။ေရေဆးပန္းခ်ီျဖင့္ အေၾကာင္းအရာအဓိပၸါယ္ခံစားမႈႏွင့္ ရသအမ်ိဳးမ်ိဳးကို ေဖာ္က်ဴး ရာတြင္ ဥတုဖြဲ႕၊ ရာသီအလွအပကိုေရးဆြဲရန္မွာ အတန္သင့္လြယ္ကူသည္မဟုတ္ေပ။ မိုး႐ြာေနခ်ိန္မွာအျပင္ ထြက္ေရးရန္ခက္ခဲႏိုင္သလို အျခားအခက္အခဲမ်ား႐ွိႏိုင္ေသာ ေနရာအခ်ိန္ကာလ အေျခအေနမ်ားလည္း ေပၚလာႏိုင္ေသးသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ပံုၾကမ္းေလးမ်ားသည္သင့္အတြက္အေထာက္အကူျပဳေပးႏိုင္ေပ လိမ့္မည္။ရာသီဥတုအလွသည္ မည္သည့္အခ်ိန္ကာလမွ ႐ိုးအီမသြားႏိုင္ေသာ အလွပံုစံမ်ားျဖစ္သည္။ ပန္းခ်ီဆရာသည္ ရာသီဥတုကိုေရးရန္ႀကိဳတင္သိ႐ွိျပင္ဆင္ထားစရာ မ်ားစြာလိုအပ္ လိမ့္မည္။ သဘာဝ၏ ေျပာင္းလဲတည္႐ွိေနတတ္ေသာအရာေလးမ်ားကို ဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည္။ သဘာဝ၏ျဖစ္တတ္ေသာ အေရာင္မ်ား၊ အ လင္းအေမွာင္မ်ား၊ေဆာင္းကာလ၏ေကာင္းကင္၊ ေလျပင္းထဲမွသစ္ပင္မ်ား၊ ေႏြဦးကာလ၏ ႐ြက္ေျခာက္လမ္းကေလးမ်ား၊တိမ္မ်ားေ႐ြ႕ေျမာေနပံုမ်ား၊ အခ်ိန္ကာလ၏ ကိုယ္ပိုင္အေရာင္ႏွင့္ ပံုရိပ္မ်ား စသည္ စသည္တို႔သည္သင့္အတြက္ ေလ့လာသိ႐ွိဖြယ္ရာမ်ားပင္ျဖစ္သည္။သံုးစြဲထားသည့္ အဓိကအေရာင္မ်ား Alizarin Crimson, Ultramarine Blue,Yellow Ochre, Burnt Umber, Sepia Mandalay Hill Water Colour on Canson paper (15 x 20 in)) ေဆာင္း႐ႈခင္း ေရေဆးပန္းခ်ီသည္ေလာကသဘာဝႏွင့္တစ္ထပ္တည္းတူေနဖို႔မဟုတ္ေပ။ မိမိခံစားခ်က္ရည္႐ြယ္ခ်က္သည္သာ အေရးႀကီးသည္ ။မိမိႀကိဳက္ႏွစ္သက္ေသာ ပံုရိပ္မ်ားကို ႐ွာေဖြႏိုင္ဖို႔ပင္ျဖစ္သည္။ သံုးစြဲသည့္ေဆးႏွင့္ ေရးနည္းေရးဟန္တို႔မွာမိမိ၏ခံစားခ်က္ကို ေဖာ္က်ဴးရာတြင္ ပံ့ပိုးေပးသူ အသံုးခံမ်ားသာျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္သံုးစြဲသည့္အခါတြင္ ကြ်မ္းက်င္မႈ႐ွိေလေလ ကိုယ့္ခံစားခ်က္ႏွင့္ ေပးခ်င္သည့္ရသ သည္ေပၚလြင္လာေလေလျဖစ္သည္။ ထို႔အျပင္ခဲပံုၾကမ္းေလးမ်ားကလည္း ကိုယ္ေပးခ်င္သည့္အႏွစ္သာရကို ေဖာ္ျပရန္ မ်ားစြာအေထာက္အကူရေပလိမ့္မည္။ ပံုၾကမ္းတစ္ခုမွ မ်ားစြာေသာပန္းခ်ီ ကားမူကြဲေလးမ်ား ရ႐ွိႏိုင္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ေဟမႏၲ (ေဆာင္းပန္းခ်ီ) မႏၲေလးေတာင္ ႐ႈခင္းကိုပံုၾကမ္းေရးျခစ္လာခဲ့ၿပီး ျပန္လည္ေရးဆြဲျဖစ္ေတာ့ ေဆာင္း၏သ႐ုပ္ကိုသတိရၿပီး ယခုပံုကိုေရးဆြဲခဲ့သည္။ သဘာဝႏွင့္မ်ားစြာတူဖို႔ထက္ မိမိေဖာ္ျပလိုေသာအလြမ္းရသႏွင့္အေရာင္အုပ္စုကို သာဦးစားေပးထားသည္။ပံုၾကမ္းငယ္တြင္ ေတာင္ေျခရင္းသို႔ တတ္ေသာေလွကားလမ္းကေလးမွ တန္ေဆာင္းမုခ္ဦးကို ဦးတည္ထားေသာ မ်ဥ္းေၾကာင္းေလးမ်ားသည္ ဇာတ္လိုက္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္သူ႔ကို မ်ားစြာ Highlight မလုပ္ပဲ ေဝဝါးထားလိုက္သည္။ ပန္းခ်ီကား၏ဘယ္ညာမွ သစ္ပင္ျမင့္မ်ားကိုမွ်တေအာင္ ပံ့ပိုးမႈအျဖစ္သံုးထားသည္။အျပာႏုေရာင္အေသြးကို ပန္းႏုေရာင္ႏွင့္ ျပာရင့္0x150ိုတို႔ ၾကားကူး၍ ကစားထား သည္။ လႊမ္းမိုးေရာင္ကိုခရမ္းျပာႏု အေသြးျဖင့္ေရးထားသည္။ ေကာင္းကင္သည္ၾကည္ လင္ျပာလဲ့၍ လင္းေနသည္။ အေဝးမွမႏၲေလးေတာင္ကိုမႈန္ျပျပသာေရးထားသည္။ သဘာဝ ေဆာင္းအျမင္ ထက္စာ လွ်င္အိပ္မက္ေဆာင္းဆန္ဆန္ျဖစ္ ေနမလားမသိ။အေဝးမွေတာင္ကို ေရေျမာ၍ ေရးထားသည္။ထိုေတာင္ႏွင့္ တစ္ဆက္တည္း ညာဖက္ျခမ္းသစ္ပင္အုပ္မွာလည္း ေရ ေျမာ (အစို) ေရးနည္းျဖင့္သာ ေတာက္ေလွ်ာက္ေရး ထားသည္။ သို႔ေသာ္ အေသြးသံုးမ်ိဳးခြဲထားသည္။ေတာင္ႏွင့္ကပ္လ်က္ အျပာေရာင္သစ္ပင္အုပ္မွာ သူ႔ ညာဖက္မွအပင္အုပ္ႏွင့္စာလွ်င္ ပိုေဝးရာကိုေရာက္သည္။ထိုအပင္ေအာက္မွခရမ္းႏုမွာ ေ႐ွ႕မွ ကုန္းမို႔မို႔ႏွင့္သဟဇာတမွ်ရန္ကူးဆက္ေပးသည္၊ ပန္းခ်ီကား၏ ဘယ္ဖက္နေဘးမွသစ္ပင္အုပ္မွာ အဓိကပံ့ပိုးသူျဖစ္သည္။Foregroundေအာက္ေျခႏွင့္လည္း အနီးဆံုးျဖစ္သည္။ သူ႔ေၾကာင့္ေတာင္၏ အျမင့္ပို၍ေဝးသြားၿပီးမ်က္စိကို ပန္းခ်ီကားအလည္ သို႔ေရာက္လာေစသည္။ ေ႐ွ႕ဆံုးညာဖက္ေထာင့္မွ အရိပ္ခပ္ၿပာျပာေျမသားသည္ အေရာင္အားျဖင့္ မုခ္ဦးေလးဆီသို႔အလင္းအားမ်ားပို႔ေပးၿပီးေတာင္႐ႈခင္းကိုပို၍လင္းေနေစသည္။ ပန္းခ်ီကားတစ္ခုလံုးသည္ အစိုေရးနည္းကိုသာ သံုးထားသည္၊ အေျခာက္ေရးခ်က္အနည္း ငယ္ပါေသာ္လည္းDry Method စစ္စစ္ ေရးဟန္မဟုတ္ေပ။ေနာက္ထပ္ အစိုေရးနည္း(ေရေျမာ)ျဖင့္ ေရးဆြဲထားေသာ ေဆာင္း႐ႈခင္းတစ္ခ်ပ္မွာ''မႏၲေလး''ျဖစ္သည္။ယခုပန္းခ်ီကားသည္မႈန္ရီ၍ ေဝဝါးေနသည္ ယခုေရးဟန္မွာေရေဆးပန္းခ်ီႏွင့္ အသင့္ေတာ္ဆံုးျဖစ္သလို အလိုက္ဖက္ဆံုးလည္းျဖစ္သည္။ ေရေၾကာင့္ေမ်ာက်သြားေသာေဆးသားအခ်င္းခ်င္းထိစပ္၍ျဖစ္လာေသာ effect ရလဒ္သည္ ေမွာ္ဆန္လွသည္။ ပန္းခ်ီဆရာ၏အားထုတ္မႈလည္း မ်ားစြာမသံုးရ ကိုယ္ကနည္းနည္းတို႔ထိလိုက္႐ံုႏွင့္ သူ႔အ လိုလိုျဖစ္သြားတတ္သည့္အရသာျဖစ္သည္။ ကိုယ္လိုခ်င္သည့္ပံုစံရလဒ္လည္း ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္မည္။ ကိုယ္ထင္မထားသည္ထက္ ပိုမိုေကာင္းေနသည္လည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မည္။ ဆရာဦး၀င္းေဖရဲ႕ ဒီေရေဆးမွာ ေရရဲ႕ၾကည္လင္မႈအလွေတြသံုးထားယံုမက၊သူရဲ႔ ဟန္တစ္ခုအျဖစ္ ေစတဲ့ ေရးခ်က္ေတြ အေရာင္ခပ္ျပင္းျပင္းေလးေတြ ထိပ္တိုက္ေပးေတြ႕ထားတယ္။ ဒီထဲမွာျမင္ကြင္းထဲျဖတ္ပ်ံေနတဲ့ ဗ်ိဴင္းေတြနဲ႕ ေရထဲက ငါးကစိတ္၀င္စားစရာျဖစ္လာတယ္။ ေရးပံုကေတာ့ ေရစိုကို ျခစ္ထားတာထက္၊ ဖေယာင္း(သို႕) Masking Fluid သံုးထားတယ္ထင္ပါတယ္။ ဘာလို႕ ဒီဟာေတြကို သဘာ၀နဲ႕ဆန္႕က်င္ပီး သူထည့္ေရးခဲ့သလဲ။ သူတို႕စြဲကိုင္တဲ့ ေရးဟန္ထဲမွာ သရုပ္ေဖၚSense ေလး ေပါင္းလိုက္တာျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ သရုပ္ေဖၚေတြလဲေရးခဲ့သူမို႕လို႕ပါ။ ဒီကားဟာ အရင္ကအေဟာင္းမဟုတ္ပဲ အခုေနာက္ပိုင္းလက္ရာလို႕ထင္တယ္။ ♥SiLvEr♥

Friends18.com Orkut Scraps
Friends18.com Flowers Scraps
Share this article :

My Blog List

ဧည့္သည္ေတာ္

သီးခ်င္း သံစဥ္

နိုင္ငံတကာ လက္ရွိသတင္းမ်ား -

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. GALAXY...969 - All Rights Reserved
Original Design by Creating Website Modified by Adiknya