မေလးရႇား စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရႇင္ တစ္ဦးက လူမႈဆက္ဆံေရးကြန္ရက္ Friendster ကို ၀ယ္ယူမည္
အေမရိကန္ အေျခစုိက္ လူမႈဆက္ဆံေရး ကြန္ရက္တစ္ခုျဖစ္ေသာ Friendster ကို ၀ယ္ယူရန္ သေဘာတူညီမႈ ရရႇိထားေၾကာင္း မေလးရႇား စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရႇင္ ဗင္းဆင့္တန္ က ဒီဇင္ဘာလ ၁၀ ရက္ေန႔တြင္ ေၾကညာခဲ့သည္။ Friendster သည္ ကမၻာတစ္၀န္းတြင္ Facebook ႏႇင့္ MySpace တုိ႔ကဲ့သုိ႔ လူႀကိဳက္မမ်ားေတာ့ေသာ္လည္း အေရႇ႕ေတာင္အာရႇတြင္ လူသုံးမ်ားဆဲျဖစ္ၿပီး အသုံးျပဳသူ ၁၁၅ သန္းခန္႔ ရႇိသည္။ ၂၀၀၃ ခုႏႇစ္က စတင္လႊင့္တင္ခဲ့ေသာ MySpace ၀က္ဘ္ဆိုက္သည္ အေစာပိုင္းတြင္ လူႀကိဳက္မ်ားသည္။ ဗင္းဆင့္တန္၏ အြန္လုိင္း ေငြေခ်စနစ္လုပ္ငန္း MOL Access Portal Berhad ၏ လုပ္ငန္းခြဲ MOL Global onf Friendster ကုိ ၀ယ္ယူခဲ့ၿပီးေနာက္ အသုံးျပဳသူမ်ားကုိ ဂိမ္းမ်ား၊ ႐ုပ္ရႇင္မ်ား၊ သီခ်င္းမ်ားႏႇင့္ အျခားထုတ္ကုန္မ်ား ေရာင္းခ်ႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္။ Friendster ကုိ ၀ယ္ယူသည့္ေစ်းႏႈန္းကုိ မေၾကညာခဲ့ ေသာ္လည္း ဖက္စပ္ပူးေပါင္းမႈေၾကာင့္ ႏႇစ္စဥ္၀င္ေငြ ေဒၚလာသန္း ၁၁၀ ခန္႔ထိ ရႇိလာမည္ဟု ခန္႔မႇန္း ၾကသည္။
Facebook ၀က္ဘ္ဆိုက္သည္ ယခုအခါ ကမၻာေပၚတြင္ ဒုတိယလူ ႀကိဳက္မ်ားဆုံး ၀က္ဘ္ဆိုက္ျဖစ္ၿပီး အင္တာနက္ အသုံးျပဳသူစုစုေပါင္း ၏ ၂၉ ရာခိုင္ႏႈန္းက သုံးစြဲေနၾကေၾကာင္း သိရသည္။ Facebook ကုိ ကမၻာတစ္၀န္းတြင္ အသုံးျပဳသူ သန္း ၃၅၀ ေက်ာ္သြားၿပီျဖစ္သည္။
Friendster မႇာ ကမၻာလုံးဆိုင္ ရာလူႀကိဳက္မ်ားမႈတြင္ အဆင့္ ၁၆၄ ရရႇိခဲ့သည္။ Friendster ကို အေမရိကန္တြင္ လူႀကိဳက္မ်ားမႈ ေလ်ာ့က်ေနေသာ္လည္း ဖိလစ္ပိုင္၊ အင္ဒိုနီး ရႇား၊ မေလးရႇားတို႔တြင္ လူႀကိဳက္မ်ားဆဲျဖစ္သည္။ Friendster ကို အသုံးျပဳသူ စုစုေပါင္း၏ သန္း ၉၀ ခန္႔မႇာ အာရႇမႇျဖစ္သည္။ Ref:AP